Wednesday, September 10, 2014

RAHSIA KEMESRAAN SUAMI ISTERI


RAHSIA KEMESRAAN SUAMI ISTERI

1. Melepaskan Tekanan


Bilik tidur adalah ruang paling peribadi dan teramat menyenangkan bagi kaum wanita. Ia dijadikan tempat menghilangkan rasa penat fikiran dan fizikal selepas melakukan pelbagai urusan kerja dan rumahtangga. Oleh itu, tatkala melihat isteri bersendirian di kamar biarkanlah saja mungkin itulah yang paling diperlukan oleh isteri ketika itu .

2. Komunikasi Lembut

 
]Sewaktu berada di kamar dengan isteri, jauhkan perbualan atau debat yang dapat menggangu suasana hatinya. Selain itu, belajarlah bicara lembut dan santun terhadap pasangan.

3. Bersikap Terbuka 


Belajarlah bersikap terbuka di kamar terutama dalam mengungkapkan hal - hal pencetus ghairah untuk mencapai kepuasan seksual. Bila suami isteri saling terbuka dan tidak memaksa maka kehangatan dan keintiman di bilik tidur akan tercipta dengan sendirinya .

4. Layan Isteri Bak Puteri 


Lakukan hal-hal menyenangkan ketika bersama isteri di bilik tidur. Layanlah dirinya bak puteri pada satu malam misalnya dengan memberi urutan walau tidak diminta sambil menyediakan minuman yang menyegarkan untuk dirinya .

5. Perhatian Lebih
 


Memberikan perhatian atas layanan atau penampilannya juga amat menyenangkan bagi wanita. Selain itu, ajak isteri berbual tentang perkara yang menggembirakan dan tak melulu kepada soal seks .

6. Sentuhan Dan Belaian
 


Tak salah sekiranya bila di bilik tidur anda hanya mencumbu pasangan tanpa mengakhirinya dengan hubungan intim. Pelukan dan sentuhan mesra suami kadang - kadang lebih dihargai dari hubungan intim separuh hati daripada isteri

Jom Amalkan..


www.panduansuamisteri.blogspot.com 
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


1)SILA KLIK BUTTON LIKE DIBAWAH
2)SELEPAS LIKE, KLIK SUPPORT US! UNTUK TERUSKAN...





Powered By IMuslimNetwork
Support Us!